UMC Utrecht

UMC Utrecht & Gielissen samen naar succes

"We hebben er geen moment spijt van gehad dat we voor Gielissen hebben gekozen"

Jaco van Hornsveld
Locatiemanager
UMC Utrecht

Foto 1/4
Vernieuwing basisinterieur SEH Utrecht

Spoedeisende hulp nu nóg efficiënter bij SEH Utrecht

Spoedeisende Hulp (SEH) van het UMC in Utrecht behandelt zo'n 21.000 mensen per jaar, waarvan er ongeveer een derde in het UMC wordt opgenomen. Eerst ging dat op de traditionele 'wachtkamerwijze': inschrijven, in de wachtkamer wachten op een verpleegkundige of arts, vervolgens wachten op de passende behandeling en daarna weer wachten op de uitslag. Nu gebeurt dat volgens het veel efficiëntere Triage-systeem in een compleet omgebouwde SEH-locatie.

Triage

Het Triage-systeem werkt heel simpel: Je schrijft je in bij de receptie, gaat meteen met een verpleegkundige mee die de voorlopige diagnose met daarbij een bepaalde urgentie stelt. Die urgentie krijgt een kleur: rood is acuut, blauw heeft geen spoed, daartussen in zitten oranje, geel en groen. De wachttijd voor de patiënt is afhankelijk van de kleur die hij/zij krijgt.

In elk opzicht vakwerk

Bij een nieuw systeem hoort natuurlijk ook een nieuwe look. Gielissen realiseerde een groot gedeelte van het basisinterieur van de nieuwe SEH: de recepties, de complete 'serre', de keukenunits, pantry's en wand- en inbouwkasten. Na afloop was de klant meer dan tevreden: "In elk opzicht was het vakwerk. Dus niet alleen wat het bouwen van het interieur betreft, maar ook de aanpak, visie, veelzijdigheid en gedrevenheid."

Design door: EGM Architecten

Geïnteresseerd?

Bent u benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen?

Bel +31 (0)40 235 36 37
Stuur een e-mail of vraag nu meer informatie aan.

Meer informatie

Geleverde diensten

Samenwerking met architecten


Branches

Zorgsector

Hoe kunnen wij u verder helpen?

U bent op zoek naar een Full Service Partner?
Wij kunnen op elk punt van een project instappen.


Full Service Partner

Meer projecten

Gerealiseerde projecten